2013 esimene kevadseminar

Loading Map....

Aeg
28.03.2013
10:00 - 14:00

Koht
Tammsaare ärikeskuse koolituskeskus

Ekspordi kalendrisse:
iCal


Esimese seminari teemaks võtame pideva teenuste parendamise ning selle ühe alustala – teenuse probleemide haldamise. Ehk siis teoorias peaks iga teenusehäire omama teada põhjust ning nende väljaselgitamiseks peaks keegi tegelema juurpõhjuste analüüsi, teda probleemide järjestamise ning lahendamise korraldamisega. ITILi mõistes on see valdavalt nimetatud probleemide haldamiseks – päriselus peaks see olema üheks suuremaks osaks teenusehaldurite igapäevatööst ning teenuseomanike murekoormast.

Tegelikkuses kipub probleemide haldus jääma helesiniseks unistuseks ajast, millal murede lahendamisest jääb piisavalt aega üle ning keegi võiks murede ennetamisega tegelema hakata. Miks on probleemide haldamise käivitamine niivõrd raske ning miks kipuvad IT töötajad tormama ühe intsidendi lahendamisest teise vahepeal aega maha võtmata ning vigade juurpõhjust välja selgitamata? Kuidas tekitada olukorda, et teenuste kvaliteet ja kasutatavus ajas paraneks ning funktsionaalsuse lisamise kõrvalt jääks aega ka teenuste pideva parendamise tarvis? Oodatud on eelkõige teenuste pakkumise ja tellimise eest vastutajad ning samuti probleemihalduse valdkonnaga tegelejad.

Osalemine on itSMF Eesti liikmetele tasuta, riigiasutuste töötajatele on osalustasu 10€ ning teistele osalejatele 20€. itSMF Eesti liikmetele registreerumiseks palume eelnevalt portaali sisse logida.

Seminar toimub jälle Tammsaare Competence koolituskeskuses Tammsaare ärikeskuse teisel korrusel. Tasuline parkimine on võimalik ärikeskuse ees parklas, tasuta saab parkida teisel pool Tammsaare teed Selveri parklas.

Täpsemalt seminari sisust.

 

Registreerumine

Sellele üritusele registreerumine on suletud