2013 septembri sügisseminari presentatsioon

Home Forums Üritused 2013 septembri sügisseminari presentatsioon

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  Martin Petder 1 month, 2 weeks ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #245

    Martin Petder
    Keymaster

    Teemaks oli siis kasutajapöördumiste vastuvõtmine ja lahendamine IT’s.

    Peamised sõnumid, nagu nad mul meelde jäid:

    • valdavalt on teenuste jälgimine ja kasutajatoe funktsionid lahus, kuid tihti on kasutajatoel ligipääs teenuste üldparameetritele (“monitooringuinfo teleriekraanil”). Kohtades, kus need funktsioonid on ühendatud, on kasutajatoel parem võimalus kasutajaid teenindada (ning samuti kiirem reageerimine nii tehnilisest jälgimisest kui kasutajatelt pärinevatele intsidentidele).
    • kasutajatoe üksused on valdavalt valmis vastu võtma kõiki erinevaid kasutajate pöördumisi (intsidente, probleeme, muudatustellimusi, konsultatsioonipäringuid jm.), kuid tihti on nad vaid vahendajatest kasutaja ja spetsialisti vahel
    • kasutajatoe koolitamine pole üldiselt spetsialistide põhikohustusteks
    • kasutajatoe töö on valdavalt mitte-teenusepõhine – teenuste vahel jagatakse pöördumised vaid raporteerimiseks
    • kasutajatoe kulu teenuste kaupa ei arvesta keegi, ehkki see aitaks põhjendada hilisemaid parendusi töötajaskonnas, kasutatavates vahendites ja töökorralduses.
    • This topic was modified 1 month, 2 weeks ago by  Martin Petder.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.